FANDOM

Bordellen ligger belägen närmare ytan för snabbare åtkomst att de män och kvinnor som brukar det. Gångarna är

F5e0edebe57db43d0349db58e669e9d6

krokiga men där finns ett antal större samlingsrum. Taket här är lågt, bara drygt 2,3 detta för att dämpa akustiken något. Väggar täcks av boningar med erotiska motiv och överallt finns stolar, mjuka kuddar och madrasser. Man kan givetvis dricka här men det är mest för dem som ännu inte bestämt sig för vem man ska roa sig med.

Där finns fyra inneboende som alltid tycks bara på plats, sex om man räknar med Xupido, andra kommer och går, försvinner eller köps loss. De ägs av etablissemanget och vill man mer än bara roa sig så kostar det därefter.
057b35d8f04a0c0fe18ffb0c8a68c05c

Att köpa ut en av ’flickorna’ är inte särskilt ovanligt det är dessutom en lätt sak; huset räknar ut hur mycket man tror man kommer att tjäna flickan och så får det priset antingen mötas eller överskridas.

  • När pengar bytt ägare har den köpta varan fortfarande inga rättigheter (om köparen nu inte vill gå igenom den tröttsamma byråkratin att göra den till en fullvärdig medborgare i AG). Ingen får lov att lägga sig i hur varan sköts, om den dör eller en dag bara försvinner.
9ae9d9237136afb017cadf8e46e2a1c1

Xupido Kisri

Honan är som drower är mest, något surmulen och ilsken. Hon har koll på allt som sker inom bordellens väggar och härskar över sina "flickor" med järnhand. För att hon inte helt gillar dem har hon dessutom gett dem nya små namn.

Moll "Kossan"

Ras: Halvalv. Kön: Kvinna. Utseende: Brunhårig med lätt självfall, bruna ögon, alldaglig, lite mullig men med ett rejält dekolletage. Personlighet: Lika lugn som hon är dum, godtrogen, vänlig. Vanor: Fnissar nästan jämt. Ovanor: Lite för nyfiken för sitt eget bästa. Den typiska kunden: Den med mammafetish eller som gillar att snutta.

Pontine "Crazy pussy"

Ras: Solalv. Kön: Kvinna. Utseende: Solkysst hy, guldblont hår, lila ögon, alltid ett eller annat blåmärke. Haltar lätt. Personlighet: Neurotisk, svartsjuk, lynnig. Vanor: Sitter gärna framför spegeln. Ovanor: Girig. Den typiska kunden: Den som gärna lämnar bordellen med rivsår och bett.

910392cbca429130417566dc8bd27c2b

Nafir "Dystra drottningen"

Ras: Mörkeralv. Kön: Kvinna Utseende: Brungröna ögon, svart hår som når henne till axlarna och en tjock lång lugg som slutar strax över ögonen, saknar ett ringfinger. Personliget: Observant, grym. Vanor:Visslar ofta. Ovanor: Kritisk Den typiska kunden: Den som vill bli dominerad.

Arith "Rabarbersvaj"

Ras: Tiefling. Kön: Man. Utseende: Vitt långt hår, späd, helsvarta ögon. Personlighet: Feg, blyg, billig i drift. Vanor: Viskar helst och läspar lätt. Renlig. Ovanor: Fascinerad av magi. Den typiska kunden: Män.

7aebe10131bd54f9b39503d9f69b23a6

Baugh "Big Boy"

78d56837c65dd199791a76dc0a5a6558

Ras: Halvorc. Kön: Man. Utseende: De finns de som menar att det inte finns något snyggare i Aglar Mor, att han är sex på två ben. Personlighet: Charmig, roligt, givmild, perfektionist. Vanor: Han tar gärna kontrollen över situationen, trivs med sitt arbete och behandlar kunder därefter. Ovanor: Han är inte jättesmart men väldigt självsäker. Den typiska kunden: Kvinnor

Historia:

En man vid namn Zalmi Ugriegu betalade Caurifellian en mindre förmögenhet för att låta hans unga älskarinna utbildas i ”kärlekens konster” på Ashfar och ett gräl utspelade sig i över tre månvarv då Zalmi menade att någon tagit flickans oskuld och han nu ville ha sina pengar tillbaka.

Hennes kropp upptäcktes en morgon; då med en tydlig mage under särken och man dumpade kroppen i Ödsligheten.